Visita la nostra Selecció de joguines educatives i no sexistes x
Visita la nostra Selecció de joguines educatives i no sexistes x
Segueix-nos!
  • Social facebook
  • Social instagram
  • Social twitter
  • Inicia sessió
  • Registra't
  • Ajuda

Ludus
Una altra educació JA és possible

Menu
  • Projectes educatius
  • Activitats complementàries
  • Formació per a educadors
  • Agenda
  • Contacta
  • Blog
  • Timeline
  • Feina
  • Bibliografia
  • Sobre

Projectes educatius

  • Lliure/VivaLliure/Viva
  • MontessoriMontessori
  • WaldorfWaldorf
  • Aproximació Reggio-EmiliaAproximació Reggio-Emilia
  • Amara-BerriAmara-Berri
  • Educació democràticaEducació democràtica
  • Escola-BoscEscola-Bosc
  • Comunitat-AprenentatgeComunitat-Aprenentatge
  • Altres/VariesAltres/Varies
  • P: Centre públic
Veure llistat
Subscriu-te al nostre butlletí de notícies email
  • Contacta
  • Premsa
  • Col·laborar
  • Regals
  • Termes i condicions
Per molt que l'estirem, l'herba no creix més ràpid

¿Montessori?, ¿Waldorf?, ¿Educación libre?, ¿Reggio Emilia?, ¿Freinet? Descubre las diferencias en Otra educación ya es posible

Portada Otra educación ya es posible
AQUEST LLOC WEB UTILITZA COOKIES. Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra política de cookies OK
Projecte emergent és aquell que es troba actualment buscant famílies, educadors i/o local per tal d'iniciar la seva marxa.
Projectes oberts a acollir estudiants en pràctiques.
Projectes oberts a acollir voluntaris (les condicions són les que acordin ambdues parts).
Projectes oberts a acollir voluntaris sota el programa SVE.
Projectes amb educadors interessats a intercanviar experiències amb educadors d'altres projectes, sigui a distància o podent visitar-se mútuament (les condicions són les que acordin ambdues parts).
Projectes oberts a ser visitats per famílies de fora del projecte (les condicions, com a temps, si intercanvien allotjament amb unes altres famílies, etc. són les que acordin ambdues parts).
AUTOGESTIONADES: Escoles gestionades col·lectivament per educadors i famílies. No hi ha una estructura vertical: la presa de decisions es realitza de forma democràtica i les responsabilitats són assumides per tota la comunitat educativa.