Aproximació Reggio-Emilia
L'enfocament Reggio Emilia rebutja la idea del nen entès com un ésser feble i sense iniciativa que cal ensinistrar (presa fàcil, d'adult, de totalitarismes). Per contra, des de Reggio, es defensa que el nen compta amb força, capacitats i interès per explorar i conèixer el seu entorn, igual que a les escoles lliures, molts aprenentatges parteixen dels interessos dels propis nens, però a més, cobren gran importància les provocacions: els educadors, mitjançant la preparació de materials, excursions , lectures... busquen despertar l'interès sobre altres temes que inicialment potser no havien despertat la curiositat dels nens.
+ llegir més
Problemes per a veure el mapa?
Per visualitzar-lo, actualitza la teva configuració de cookies i recarrega la pàgina- Lliure/Viva
- Montessori
- Waldorf
- Aproximació Reggio-Emilia
- Amara-Berri
- Escola-Bosc
- Educació democràtica
- Comunitat-Aprenentatge
- Altres/Varies
- P: Centre públic